جابجایی درخت چطور فکر ما را درباره قطع درخت تغییر می‌دهد؟

جابجایی درخت راهی برای رهایی از جرائم سنگین شهرداری

شاید برای شما هم  پیش آمده باش که سال‌ها درختی رفت و آمد شما به پارکینگ منزل یا محل کار شما را دچار مشکل کرده باشد یا اینکه برای ساخت ملک خود مجبور به تغییر نقشه به دلیل وجود درختان شده باشید. در سال‌های اخیر به علت جرائم سنگین قطع و صدمه به درخت، جابجا کردن درختان به صورت تخصصی انجام می‌پذیرد. این امر توسط شرکت جابجایی درخت که کسب مجوز از سازمان مربوطه نموده است قابل اجراست تا این موجود زنده که فواید فراوانی برای زندگی انسان دارد، ادامه حیات دهد. در بسیاری از موارد شاهد این موضوع بوده‌ایم که پس از اتمام عملیات ساخت بنا، مالک به علت عدم آگاهی از اهمیت وجود درخت در فضای ملک، جرائم سنگینی پرداخت نموده و نیز تاخیر در اخذ پایان کار سبب ایجاد مشکلاتی شده است. توصیه می‌­شود قبل از هر اقدامی از کارشناسان مربوطه اطلاعات کسب نمایید و بعد شروع به کار کنید. احتمالا برای شما هم جالب است بدانید شهرداری مناطق از فضای سبز موجود در ملک از قبل به صورت عکس و یا نوشته ای در پرونده ملک شما اطلاعاتی دارند. این موضوع مربوط به قسمتی در اداره فضای سبز منطقه مربوطه تحت نظر کارشناس فضای سبز می‌باشد. در این مطلب راهی را پیش پای شما می‌­گذاریم که روشی بسیار جالب می‌­باشد و نیز کمک فراوانی به بقای محیط زیست و فضای سبز می‌­نماید.

جابجایی درخت و انتقال درخت بجای قطع درخت
جابجایی و انتقال درخت

جابجایی درخت چطور فکر ما را درباره قطع درخت تغییر می‌دهد؟ 1

جابجایی و انتقال درختان با هر سایز

شما قادرید بدون اینکه نگران از تغییرات در نقشه که ممکن است مشکلاتی در پی داشته باشد، اقدام به اخذ مجوز جابجایی درخت کنید. این امر با مراجعه به مسئول پرونده شما در اداره فضای سبز و تشخیص کارشناس جهت تایید نیاز به جابجا کردن درخت، میسر خواهد شد. در مطالب بعدی در مورد چگونگی جابجایی و انتقال درختان به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

 

 

سبزوانه

بابت مشاوره و بازدید لازم نیست هزینه کنید! مشاوره سبزوانه رایگان است!

با توجه به مشکلات و سوالات متعدد شما در خصوص امکان جابجایی انواع درختان و همچنین مراحل اقدام به جابجایی و انتقال درختان، هدیه سبزوانه مشاوره و بازدید از درخت مورد نظر( بازدید در شهر تهران) به صورت رایگان انجام می‌شود.

گیاهان شاداب و سالمی داشته باشید، بدون نیاز به دانستن روش نگهداری از آن‌ها!

 سبزوانه در زمینه‌هایی مانند طراحی، ایجاد و نگهداری از فضای‌سبز، گیاهان آپارتمانی، بیماری و مشکلات گیاهان، محوطه‌سازی، آبنما، برکه، آبشار، بام سبز و غیره فعالیت داشته و مشاوره در زمینه‌های فوق به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت www.sabzevane.com محصولات سبزوانه شامل گیاهان آپارتمانی، گیاهان فضای آزاد(جهت کاشت در باغچه و محوطه فضای بیرون)، جعبه گل، گیاهان دارویی و … ثبت سفارش نمایید. 

چطور با سبزوانه در ارتباط باشم؟

 جهت مشاوره در ضمینه جابجایی درخت، انواع سوالات در خصوص گیاهان، احداث و طراحی فضای سبز، محوطه‌سازی و ثبت سفارش محصولات، از طریق تلفن 22118728 و وبسایت www.sabzevane.com بخش خدمات سبزوانه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

3 پاسخ

  1. سلام،خوشحالم که سال ۹۰ با شما آشناشدم و درختی که ۲۰ سال از عمرش میگذشت رو جابجا کردید و الان شاداب و سرسبز است. ممنون از مطالبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی
ارسال درخواست مشاوره