خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی

خرید گیاه آپارتمانی

نکاتی که فروشندگان گیاهان آپارتمانی به شما نمی‌گویند!

بارها از سبزوانه سوال شده است که چگونه گل‌های آپارتمانی مناسب را انتخاب کنیم. ما به شما نکاتی را خواهیم آموخت که دیگر هیچ فروشنده گل و گیاهی نتواند جنس نامرغوب به شما بدهد و با خیال راحت انتخابی درست داشته باشید. برای خرید گل و گیاه آپارتمانی و وجود گل‌های زیبا و با طراوت در منزل و ادارات و محیط اطراف خود باید قبل از خرید این چند سوال را پاسخ دهید.
  • برای خرید گل و گیاه آپارتمانی وضعیت برگ‌ها و ساقه‌های گیاه چگونه باشد؟
  • چطور تشخیص دهیم گیاه نیاز به تعویض گلدان دارد؟
  • چگونه گیاه آپارتمانی را تا محلی که قصد نگهداری از آن را داریم حمل کنیم؟
  • شرایط محل نگهداری از گل آپارتمانی چگونه باشد؟
  • مشخصات گل آپارتمانی چگونه باشد؟
  • جهت رشد مطلوب گیاه چه باید کرد؟

 

گل و گیاه آپارتمانی از لحاظ ظاهری چگونه باشد؟

گلهای آپارتمانی را انتخاب کنید که دارای برگ‌های کاملا سبز بوده و برگ‌ها، ساقه، گل‌ها و خاک گیاه را بازدید کنید تا آثار امراض، آفات و علف هرزدیده نشود. دقت کنید که در فصل بهار بیشتر از هر زمان دیگری گیاهان آپارتمانی در معرض آفت های گیاهی خواهند بود.

نکته دیگری که قبل از خرید گل آپارتمانی باید به آن دقت کنیم این است که اگر ریشه های گیاه از سوراخ‌های زیرین بیرون زده شده باشد نشانه این است که گیاه آپارتمانی مدت زیادی در گلخانه بوده و نیاز به تعویض گلدان دارد. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ریشه‌ها به طور کامل در سرتاسر خاک حرکت کرده و این موضوع یکی از نکاتی است که در هنگام انتخاب گیاه مناسب باید در نظر گرفت.

تراکم ریشه های گیاه آپارتمانی یکی از نکات انتخاب
تراکم ریشه های گیاه آپارتمانی یکی از نکات انتخاب

اگر مشاهده کردید که برگ‌ها و شاخه‌های گل آپارتمانی زیاد است، هر چه سریعتر اقدام به تعویض گلدان نمایید. بهتر است فاصله ساقه گل آپارتمانی و لبه‌های گلدان و دیواره آن حداقل ۵ برابر ساقه گیاه باشد.

[divider height=”30″ style=”default” line=”default” themecolor=”1″]

چگونه گیاه را حمل کنیم؟

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 1نکته دیگر اینکه هنگام حمل گلدان تا منزل بهتر است توسط پارچه‌های نمدار گلدان و گل آپارتمانی را بپوشانید. در فصل زمستان نیز مراقب باشید سرما موجب آسیب رساندن به گیاه در هنگام حمل آن نشود.

حتما قبل از خرید با توجه به مشخصات گل آپارتمانی و شرایط نگهداری از آن(رطوبت، دما، نور و …) گیاه خود را انتخاب کنید و شرایط محیطی مناسب را برای آن آماده سازید.

اگر در نگهداری از گیاهان آپارتمانی تجربه کمتری دارید، از گیاهان سریع‌الرشد، کم توقع و قابل تکثیر استفاده کنید.

زمان خرید گل‌های آپارتمانی،کودها و مواد غذاییمصنوعی مایع و یا جامد محلول در آب که مخصوص گیاهان زینتی هستند نیز تهیه نمایید تا گیاهان شما رشد و سرسبزی قابل توجه داشته باشند.

چنانچه قصد کاشت گروهی گل دارید، باید به رنگ، قد، و نیازهای محیطی این گیاهان دقت کنید.

 

خاک گلدان‌ها را بموقع عوض کنید!

اکثر افراد نسبت به  تعویض خاک گلدان‌هایشان اقدام نمی‌کنند و تصور می‌کنند همان خاک اولیه برای گیاه مناسب است. در حالی که باید هر یک یا دو سال خاک گلدان‌ها عوض شود. همچنین اگر حجم گلدان برای گیاه‌تان کوچک است، گلدان بزرگ‌تری برای آن تهیه کنید و همراه خاک جدید مقداری کود مناسب هم به آن بدهید.

پس هنگامی که می‌خواهید کود مورد نیاز را برای گیاه بخرید، دقت داشته باشید که کود مناسبی انتخاب شود، ضمن این‌که نحوه استفاده از آن را نیز از فروشنده بپرسید.

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 2[divider height=”30″ style=”default” line=”default” themecolor=”1″]

من هم مثل شما مشکل انتخاب جا برای نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی داشتم!

قرار دادن گیاهان آپارتمانی درمکان مناسب
مکان مناسب برای گیاه خود انتخاب کنید

احتمالا شما هم مثل من از آن دسته افرادی هستید که گل و گیاه آپارتمانی خود را در اتاق نشیمن و یا پذیرایی نگهداری می‌‍‌‌کنید. خیلی مهم است که گل و گیاه آپارتمانی خود را در مکا‌ن‌هایی نگهداری کنید که هم مانع رفت و آمد یا استراحت افراد نشود و هم اینکه نسبت به نیازهای گیاه در مکان مناسب قرار گیرد. خیلی مواقع گلدان گل آپارتمانی در مکانی قرار داده می‌شود که بازی کودکان به آن‌ها لطمه وارد می‌نماید.

برخی ﺍﺯ گل‌های آپارتمانی نسبت ﺑﻪ قرار گرفتن در گرمای زیاد ﺩﺭ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻭ برخی ﺩﯾﮕﺮ نسبت ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺧﺸﮏ ﺩﺍﺧﻞ ﺁﭘﺎﺭﺗﻤﺎﻥ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ و این شرایط را نمی‌توانن تحمل کنند. یکی از روش‌های نگهداری از این‌گونه گیاهان، به کار گرفتن ﮔﻠﺪﺍﻥﻫﺎیی ﺷﯿﺸﻪ ﺍﯼ که به ﺑﺎﻍ ﺷﯿﺸﻪ معروفند می‌باشد ﮐﻪ ﻫﻢ ﺭﻃﻮﺑﺖ ﮐﺎﻓﯽ را تامین می‌کند ﻭ ﻫﻢ ﺩﺭﺟﻪ ﺣﺮﺍﺭﺕ ﻣﺤﯿﻂ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﮔﯿﺎﻩ مناسب است.

 

اگر در شهر زندگی می‌کنید، نیاز به گل و گیاه در خانه و محیط کار دارید!

ضرورت وجود گیاهان سبزوانه
ضرورت وجود گیاهان سبزوانه

پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی های معضلات زیست محیطیِ امروزی که بسیاری از جوامع شهری را درگیر نموده، وجود گیاهان آپارتمانی و گسترش آن را بیش از هر زمان دیگر ضروری ساخته است. امروزه دیگر تمایل به زندگی آپارتمان‌نشینی بسیار زیاد شده است وبه همین سبب در شهرها خانه‌هایی را که دارای گل و گیاه‌های زیاد است را تخریب می کنند و قصرهای آپارتمانی بلند می سازند و اثری از سبزی و خرمی را در آن یافت نمی کنید. اما به جای آن نشانه های افسردگی و بیماری‌ها را در مردم بیشتر می‌بینید. در دنیای کنونی ما به ویژه در کلانشهرها ، رشد بیش از پیش جمعیت، به خصوص تمایل شهرنشینی، محدودیت امکانات تفریحی، فشارهای حاصل از کار روزانه و مشکلات تأمین هزینه های زندگی، آثار نامطلوبی در حیات سالم، فعالیت های اجتماعی _ فرهنگی و رفاهی شهرنشینان برجای می گذارد که نگهداری از گیاهان فضای آزاد و گیاهان آپارتمانی در محیط نیاز مردم را در بهره برداری از امتیازات این نعمت الهی را روز افزون می‌کند.
[divider height=”30″ style=”default” line=”default” themecolor=”1″]

در جمع‌ها دیده شوید!

شاید گفتن این مطلب درست نباشد، اما داشتن خانه‌ یا محل‌کاری زیبا و خاص در دید دیگران بسیار موثر است و زمانی که افراد به خانه یا محل کار شما می‌آیند و با صحنه‌ای مواجه می‌شوند که گیاهان زیبا در چیدمان آن قرار گرفته، ناخودآگاه احساساتشان درگیر می‌شود. بدون آنکه متوجه شوند احساس آرامش و شادی در آن‌ها ایجاد می‌شوند.

از مهمترین قسمت‌های دکوراسیون منزل چیدمان گل و گلدان در منزل است. با انجام کارهای خیلی ساده می‌توانید نظر هر کسی را که به خانه یا محل کار شما می‌آید را جلب کنید. لذت داشتن و نگه داری و چیدمان آن‌ها در منزل از مزیت‌های فوق‌العاده یک منزل زیباست.

وجود رنگ‌ های متنوع در طبیعت و فضای سبز، تأثیرات مثبتی بر روی انسان‌‌ها خواهد داشت که منجر به آرامش روحی و روانی خاصی در آن‌ها می‌‌شود. رنگ سبز دارای تأثیر مسکن و آرام‌ بخش است. به‌ طورکلی گیاهانی با رنگ ملایم مانند صورتی، سفید، بنفش و… حس آرامش و گیاهانی با رنگ‌ های گرم و تند مانند قرمز، زرد، نارنجی و… حس هیجان را به دنبال خواهد داشت. بنابراین ترکیب درستی از گیاهان با رنگ‌ های متنوع در کنار هم موجب ایجاد تعادل در احساسات فرد شده و آرامش روحی را فراهم می‌‌آورد.

خرید گیاه آپارتمانی و نکاتی که قبل از خرید گیاه آپارتمانی باید بدانید!

  • هنگام خرید گل آپارتمانی و جابه جایی گلدان از گلخانه به خانه، مراقب باشید تغییرات رطوبت و حرارت به گیاه آسیب نزند.
  • در صورتی که در خرید گل و گیاه آپارتمانی تازه کار هستید، بهتر است گیاهان زینتی کم توقع، ارزان‌قیمت، با رشد سریع و قابل تکثیر را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال گیاهان زینتی گلدار هستید، گیاهی انتخاب کنید که پر غنچه باشد و تعداد کمی از آن‌ها شکفته شده باشد.
  • هنگام خرید گل و گیاه آپارتمانی ساقه، برگ‌ها، گل‌ها و خاک گیاه را به دقت بررسی کنید تا گیاه بیمار، آفت زده و ضعیف نخرید. سعی کنید گل و گیاهی انتخاب کنید که برگ‌هایش، لکه‌های زرد و سوختگی نداشته باشد.
  • سعی کنید گیاه «ریشه پر» بخرید. یعنی گیاهی که مدت زیادی است به این گلدان منتقل و ریشه‌اش گسترده شده است و تعویض گلدانش، مشکلی به وجود نخواهد آورد.
  • در هنگام خرید گیاه آپارتمانی، مواد غذایی مخصوصش را هم بخرید و روش استفاده از آن را یاد بگیرید.
  • به یاد داشته باشید روزنه‌های موجود در سطح برگ گیاه، باید برای اعمال حیاتی باز باشند. به همین دلیل از اسپری مواد براق کننده بپرهیزید. تنها اسپری آبی که مدتی مانده و کلرش را از دست داده، برای تمیز شدن برگ‌ها کافی است.
  • در قدم آخر، قبل از خرید گیاه آپارتمانی هماهنگی گلدان با فرم و فضای اتاق را در نظر بگیرید تا محیطِ شما را کوچک و خفه نکند.

 

سبزوانه

 

 

سبزوانه به شما کمک کند که…

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3

با کمترین هزینه کاری می‌کند که اگر افرادی از فضای سبز باغ، ویلا، محل زندگی و یا هر جایی که از گیاهان نگهداری می‌کنید دیدن کنند، حس شادی و لذت در آن‌ها ایجاد شود و این حس زیبایی را برای دیگران تعریف کنند.

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3

دیگر نگران اینکه کار طراحی فضای‌سبز یا محوطه‌سازی را به کجا بسپارم که تخصصصی انجام شود و توانایی انجام آن را داشته باشند، نباشید.

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3

با دارا بودن افراد متخصص و با تجربه کاری پروژه‌های بزرگ کشور در زمینه‌های مختلف فضای‌سبز، عمران، برق و … تمام پیش‌بینی‌ها و هزینه‌های احتمالی تا پایان کار صورت گرفته و دیگر نگران این نباشید که انتهای کار هزینه‌های مازاد بر مبلغ برآورد شده بپردازید.

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3

 مصالح و گل و گیاهی انتخاب کنید که با توجه به شرایط محیطی و نوع کاربری شما سازگار باشد و همچنین آینده رشد گیاهان پس از چندین سال در نظر گرفته شود.

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3قبل از انتخاب خدمات تمام مراحل انجام پروژه را به صورت کامل و روشن بدانید و دیگر جای ابهام از اجرای درست و حرفه‌ای باقی نماند.

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3پس از اجرای پروژه و اتمام کار روش نگهداری از گیاهان به طور کامل آموزش داده می‌شود و نیازی نیست نگهداری از پروژه اجرا شده دنبال شرکت یا شخصی بگردید. سبزوانه نگهداری از آن را بر عهده می‌گیرد.

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3

در مورد محصولاتی از قبیل گل‌ و گیاه آپارتمانی و گل و گیاه فضای‌آزاد، این مشکل که ” آیا این گیاهان برای نگهداری با توجه به شرایط محیط مناسب هستند یا خیر” را با مشاوره رایگان و همچنین توضیحات صفحه محصول بر طرف می‌کند.

 

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3

با جابجایی و انتقال درختان در صورتی که ایجاد مشکلاتی در محل فعلی کرده باشد، از جرائم سنگین قطع و خشک شدن درختان محفوظ باشید. (پیشنهاد می‌کنم مقاله‌های مربوط با جابجایی درختان را مطالعه نمایید.)

 

نیازی نیست زمان و پول خود را صرف رفتن به مراکز گل و گیاه فروشی کنید!

 

همان گونه که می‌دانید انتخاب گل و گیاه برای نگهداری در خانه و محل کار و یا انتخاب گیاهان برای طراحی فضای‌سبز باغچه‌های منزل، ویلا، باغ و … نیاز به تخصص و آشنایی، زمان زیاد و هزینه است. سبزوانه این امکان را مهیا کرده است که به آسانی گیاهان خود را در سایت سبزوانه انتخاب کرده و با کمترین زمان هرجایی که بخواهید تحویل بگیرید. قبل از سفارش از طریق راه‌های ارتباطی سبزوانه در صورت وجود هرگونه سوال، از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

 

استفاده از خدمات و محصولات سبزوانه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

 

استفاده از مزایای نگهداری از گیاهان در محیط پیرامون به قدری در آرامش روحی و ایجاد حس خوب لذت از زندگی نقش مهمی دارد که همه خانواده‌ها حداقل یک گل آپارتمانی در خانه نگهداری می‌کنند. سبزوانه به تمام کسانی که دارای فرزند هستند(به ویژه کودکان)، سازندگان املاک، سازمان‌ها، شرکت‌ها،ادارات و …  توصیه می‌کند با توجه به دلایل لزوم استفاده از گیاهان در منازل و محیط کار و همچنین داشتن فضای‌سبزی زیبا در باغچه‌های منازل، ویلاها و … از خدمات و محصولات سبزوانه استفاده کنند.

 

چرا به خانواده‌های دارای فرزند توصیه می‌شود از خدمات و محصولات سبزوانه استفاده کنند؟

 

همان‌طور که در مقاله((گل و گیاه آپارتمانی نخرید تا زمانی که این مطلب را بخوانید!))  مطالعه کردید، در مورد معجزات باغبانی کودکان به طور کامل توضیح دادیم. باغبانی نتایجی همچون افزایش خلاقیت ، آرامش روانی، حس ارزشمندی ، هماهنگی با طبیعت و محیط، احساس مسئولیت ، رشد مهارت‌های اجتماعی، رفتاری و اخلاقی و … را در کودکان بوجود می‌آورد.

 

چرا تا بحال 975 نفر از سازندگان از خدمات سبزوانه استفاده کرده‌اند؟

 

سازندگان حرفه‌ای و بزرگ معتقدند که ساختن ساختمانی شیک و زیبا با به‌کارگیری تمام متریال‌های عالی، بدون داشتن فضای سبز و گل و گیاه زیبا در چشم خریداران حس کامل بودن را القا نخواهد کرد.

اینکه شخص بازدید کننده که احتمالا قصد خرید واحدی از آپارتمان شما را دارد با صحنه‌ای جذاب همچون طراحی مهندسی شده فضای‌سبز مواجه شود و حس لذت بردن از فضای ایجاد شده توسط گل و گیاه‌های مختلف در او بوجود بیاید، احتمالا زندگی کردن در ساختمان شما را انتخاب درستی می‌داند. بنابراین حس بسیار متفاوتی که طبیعت بر ذهن افراد ایجاد می‌کند باعث می‌شود فرد خریدار تمایل بیشتری برای خرید ملک داشته باشند و این موضوع برای تمام سازندگانی که تا بحال از خدماتی همچون طراحی فضای‌سبز سبزوانه استفاده کرده‌اند، اثبات شده است.

 

بابت مشاوره و بازدید جابجایی درخت لازم نیست هزینه کنید! مشاوره سبزوانه رایگان است!

 

با توجه به مشکلات و سوالات متعدد شما در خصوص امکان جابجایی انواع درختان و همچنین مراحل اقدام به جابجایی و انتقال درختان، هدیه سبزوانه مشاوره و بازدید از درخت مورد نظر( بازدید در شهر تهران) به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین سبزوانه دارای صلاحیت و مجوز از شهرداری و سازمان پارکهای تهران جهت جابجایی درختان(با شرکت سروکاران_فیروزی) می‌باشد.

 

گیاهان شاداب و سالمی داشته باشید، بدون نیاز به دانستن روش نگهداری از آن‌ها!

 

 سبزوانه در زمینه‌هایی مانند طراحی، ایجاد و نگهداری از فضای‌سبز، گیاهان آپارتمانی، بیماری و مشکلات گیاهان، محوطه‌سازی، آبنما، برکه، آبشار، بام سبز و غیره فعالیت داشته و مشاوره در زمینه‌های فوق به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت www.sabzevane.com محصولات سبزوانه شامل گیاهان آپارتمانی، گیاهان فضای آزاد(جهت کاشت در باغچه و محوطه فضای بیرون)، جعبه گل، گیاهان دارویی و … ثبت سفارش نمایید. 

 

چطور با سبزوانه در ارتباط باشم؟

 

 جهت مشاوره در ضمینه جابجایی درخت، انواع سوالات در خصوص گیاهان، احداث و طراحی فضای سبز، محوطه‌سازی و ثبت سفارش محصولات، از طریق

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3تلفن 22118728-021، 09126937496، 09124401495

خرید گیاه آپارتمانی|خرید گل آپارتمانی 3پر کردن فرم زیر جهت ارسال درخواست خدمات یا مشاوره

 

[iphorm id=”3″ name=”خدمات سبزوانه”]

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی
ارسال درخواست مشاوره